söndag 28 december 2008

I säng med mig.

Ikväll har ni fått följa med mig i sängen. Jag kom hem från Camilla & Rasmus strax efter 22:30 och sen kände jag för att krypa ner i sängen så fort som möjligt efter att jag gjort kvällskissen med Tyson. Så nu ligger vi här och jag ska berätta för er om min dag.

Första halvan av dagen hände i stort sett ingenting. Att vi skulle städa idag var ju bara att glömma. Vi har varit familjen Slappis idag och inte gjort nånting. Sett på tv. Suttit lite vid datorerna. Legat på soffa & sängar. Mellan typ 12:30 och 14:30 sov vi middag allihop. Jag på ena soffan i vardagsrummet, Robin i sin säng och Peter i vår. Hehe...

Jag tror att Camilla ringde någon gång mellan 15:30-16:00 och ville att jag skulle komma och hälsa på. Så jag lagade mat och duschade och sen kom jag väl iväg dit någon gång efter 17:30. Var in en snabbis på affären också på vägen.

Det var roligt att komma dit iallafall och träffa Rasmus. Tänk vad tiden går. Om bara några månader så blir han redan 1 år. Han har blivit så stor och duktig. Camilla berättade att han kan 7 ord redan. Och vilken sötis han är! Så go och glad.

Och det var så klart roligt att träffa Camilla med. Tror det är 5 veckor sedan vi träffades redan. Då när vi var på Första Hjälpen-kursen. Efter det har vi nog inte pratat ens tror jag. Det går rätt länge mellan gångerna men det tar vi ju igen i prat när vi väl träffas. Vi hann avhandla en hel del på den tiden jag var där idag med.

Annars är det allt som har hänt idag. Jo, jag hann faktiskt med att tvätta en maskin också (jag berättar det ifall intresseklubben skulle vilja anteckna), så något vettigt har jag gjort med. Städa får vi väl göra imorgon förmiddag istället då. Det har varit skönt att få ha den här dagen som den var. Även om det kanske var lite väl slappt att ha nattlinnet på sig till typ 16:45...

Nu är det alldeles strax sovdags. Kanske att jag zappar lite på tv:n, men läsa orkar jag inte idag. Jag är som vanligt trött, trots en hel del sömn idag.

Natti natti!

Inga kommentarer: