lördag 20 december 2008

Som en jojo.

Idag känner jag mig lite gladare igen. Herregud, kan man vara mer som en jojo eller?? Men trött är jag. Och lite låg, men inte alls så som igår kväll. Skönt att ha den här arbetsdagen avklarad iallafall, den har varit seg. Och det är ju så tråkigt när det är mörkt ute när man åker på morgonen och mörkt när man kommer hem...

Appropå det jag skrev om volvon igår... Imorse lade den av helt. Men det var som tur var innan jag hann hemifrån så jag tog ju Saaben istället. Jag kom alltså inte för sent eller så, men gud så förbannad jag blev. Gah! Jag får nog ta ett allvarligt snack med den och kanske hota med skroten i värsta fall... Hoppas den skärper sig sen... *suck*

Idag på jobbet fick jag en idé också om kanske varför jag är så trött jämt. Det kan ju bero på allt socker jag stoppar i mig! Att jag inte har tänkt på det förut... Jag kom på det idag när en arbetskamrat berättade att när hon slutade äta socker (förutom det som är i maten ändå då) så blev hon snabbt mycket piggare. Hon hade också varit jättetrött innan. Och jag vet ju att jag äter alldeles för mycket sötsaker och har gjort en längre tid. Kanske att det kan hänga ihop? Men det är ingen idé att ta reda på det innan jul och nyår är över nu, det blir ett projekt jag får ta tag i 1/1 eller så... :P

Inga kommentarer: