onsdag 24 december 2008

Den perfekta julaftonen.

Nu är årets julafton hos oss till ända. Mamma och pappa var de sista som gick för kanske 10 minuter sedan och Peter är ute en sista gång med Tyson. När han kommer in igen är det läggdags. Och det ska bli sååå skönt. Jag har haft jättetrevligt, men nu är jag jättetrött. Det har varit en lång dag.

Detta har iallafall varit en av de bästa julaftnarna på länge och det tror jag att fler än jag tyckte. Alla verkade jättenöjda med allt. Och jag tror att det gjorde mycket att vi alla slapp flänga så mycket fram och tillbaka och att alla kunde vara tillsammans hela dagen på ett ställe. Det har varit så underbart smidigt allting, både med mat och disk och... ja, allt!

Och Robin gav bort nappen till tomten och somnade utan den utan problem ikväll. Så duktig!

Aja, skriver mer imorrn. Hoppas ni alla haft en sådan toppenjulafton som vi haft här! 

*julkramar*

Inga kommentarer: