lördag 6 december 2008

Nya tider.

Jag fick ut en vikarie för mig imorgon så nu är jag ledig. Gud så skönt. Skönt att jag får vara hemma med Robin jag med och skönt att vara hemma öht. Nu får vi väl se när jag jobbar nästa gång, lite beroende på hur vi ska ha det med Robins dagis och så där.

Ikväll var det iallafall troligtvis sista gången jag gjorde en kväll inne på boendet. Resten av de kvällar som är planerade för mig i december är sådana ute i hemtjänsten. Och i januari börjar jag ju med det nya arbetet. Det känns otroligt skönt måste jag säga. Lite vemodigt också så klart, men mest skönt. Det är en era som går mot sitt slut nu... En 7-årsperiod i mitt arbetsliv är snart över. Det blir spännande att se hur lång nästa period blir =)

Nu ska jag bara gå och vänta på information. Information om när Robin ska på återbesök och vidare information om det nya jobbet och när det blir ett möte. Vänta och vänta...

Inga kommentarer: