onsdag 3 december 2008

Peter 29 år.

Idag är det alltså mannens födelsedag. Och den lider nu mot sitt slut. Han har redan gått och lagt sig och jag ska väl försöka att inte bli så sen jag heller. Hoppas bara att jag orkar somna sen när jag väl kommer i säng. Jag råkade visst sova en stund förut... Jag låg kvar ett tag hos Robin i hans säng när vi läst saga förut och det var lite för skönt... Nu kom jag på varför jag så sällan brukar ligga kvar. Risken att jag somnar är lite för stor... Jag känner mig visserligen trött ännu, men det ändras väl i samma ögonblick som jag lägger huvudet på kudden...

Annars har det varit arbetsdag idag och sen hem och greja lite innan det kom folk. Mina föräldrar, svärföräldrarna och Jessica, Patrik & Saga har varit här och grattat Peter. Det har varit några fulla dagar nu. Det ska bli skönt imorgon när jag inte har något planerat efter jobbet och sen en ledig dag på fredag.

Måste berätta också att jag äntligen fick se lilla Linnea igår. Vi hämtade killarna samtidigt på dagis, Caroline och jag, och då hade hon lillan med sig. Vilken liten sötis! Fast hon var lite arg just då =) Måste försöka att få tummen ur och hälsa på dem också nån dag så man får se henne lite mer och utan mössa kanske.

Nej, det finns nog en hel del jag skulle kunna skriva om mer just nu, men det känns så trögt och rörigt i skallen så det här inlägget blir inte så mycket längre än så här. Hej!

1 kommentar:

Caroline sa...

hej du är utmanad, läs min blogg