lördag 27 december 2008

Jag fryser.

Ja, igår blev det ingenting skrivet här. Först jobbade jag till 15:15, efter det åkte vi till McDonalds och sen hem till mamma och hälsade på där. Var väl hemma och hade fått Robin i säng ganska precis till 20:00 och började titta på Körslaget. Jag såg 4 uppträdanden av 7... Jag såg de 2 första, sen somnade jag på soffan och vaknade till det näst sista. Då gick jag ner i sängen och såg det sista. Sen somnade jag ganska snabbt efter det igen. Var längesedan jag kom i säng så pass tidigt iallafall. Före klockan 22! Sen gick jag inte upp ur sängen förrän ungefär 11 idag. Herregud så skönt! Jag hoppas att det så småningom kan bli en vana att lägga mig lite tidigare om kvällarna.

Idag har vi varit en sväng till svärföräldrarna, ätit mat där och träffat Robins gammelfarmor som är på besök. Sen åkte vi hem, jag och Robin bytte om till varmare kläder och så tog vi Tyson och gick iväg och mötte upp mamma. Det blev en promenad och sen lekte vi lite i lekparken, först på Järpegatan och sen vid skolan. Vi var ute i ungefär två timmar, kom hem strax efter 15:30. Och jag är nu bottfrusen. Om man kunde öppna upp mig och känna på mitt skelett så skulle det nog vara väldigt kyligt... Huuu...

Nu ska jag äta lite mat och hoppas att det gör mig varm...

Inga kommentarer: