måndag 8 december 2008

Koppla av.

Man skulle kunna tro att livet ter sig lite lugnare nu när lillen har ena armen gipsad. Men så är det inte. Det är precis lika mycket full fart som förut, kanske t.o.m. lite värre. De senaste 2 dagarna har han varit en riktig liten huligan, retlig och trotsig. Puh. Men han är go ändå.

Nu hade jag tänkt att koppla av och titta på Sex and the city-filmen som Peter brände ut åt mig igår. Men det sket sig, för jag hittar inte DVD-dosan någonstans. Jag fattar inte vart den kan ha tagit vägen...?? *suck* Men men, jag får kolla på CSI på kanal5 istället och så får jag kolla in filmen en annan kväll.

Den här dagen har gått väldigt fort annars. Och det är bra. För nu har jag nog "kommit rätt" i dagarna igen. Jag hade måndag igår med nämligen.

Inga kommentarer: