lördag 13 december 2008

Tidig kväll.

Robin har redan gått och lagt sig. Jag tror klockan var 17:45 när han bad om att få gå i säng idag. Då fick jag honom att äta lite kvällsmat och så fick han väl lägga sig sen då. Vi har satt 18:00 som "gräns" för hur tidigt han får lägga sig egentligen. Visst är det både bra och skönt att han faktiskt vill gå och lägga sig på kvällarna och att han gör det så pass tidigt, men så vaknar han ju därefter på morgonen också. Fast det gör iof inte heller så mycket eftersom han kommer in till oss och man får sätta på barnprogrammen på tv:n, sen kan man sova vidare ett par timmar medan han ligger där bredvid och tittar och slumrar själv med om vartannat :P
Detta har dock gjort så att jag nu (och länge tillbaka) får gå med barnprogramslåtar på hjärnan... Supertrion, supertrion hjälper dig! Vad funkar bäst? Teeeeamwooork!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen. Känner mig ganska trött och inte helt bra öht just nu. Lite frusen och nästan lite illamående. Hoppas det är något tillfälligt. Kanske man skulle försöka titta på
Sex and the city-filmen nu då? Det har ju inte blivit av än och nu har jag ju tid iallafall. Så kan jag bara ligga här på soffan och kura under en filt. Ja, så får det bli.

Hoppas ni haft en skön Lucia =)

Inga kommentarer: