söndag 14 december 2008

Gulliga ungar.

Vilken tur att vi kom ut och åkte pulka igår säger jag bara. Idag har det varit äckliga plusgrader hela dagen och en massa av snön har smält bort. *sucka* Det var ju så fint... Tänk att det aldrig kan hålla i sig...

I eftermiddag har då jag och Robin varit och hälsat på Caroline och hennes mysiga familj. Maria skulle också ha varit med, men då vi fick tidigarelägga besöket så tyckte hon att hon inte hann följa med. Hur som helst så var det jättetrevligt och jag är så glad att jag fått se lilla Linnea lite mer nu än den där korta glimten i bilen utanför dagis. En härlig liten bebis som jag idag såg var väldigt lik sin storebror. Tänk att hon är 6 veckor redan... Grabbarna (Robin och Jonathan) verkade också ha väldigt roligt idag. Sötisarna. Vi måste försöka skärpa oss nu Caroline så de får träffa varandra lite mer utanför dagis! De är ju som sagt så glada i varandra.
Jag hade kameran med mig också. I jackfickan. Och där blev den ju kvar. Men men, det kommer säkert fler tillfällen att fotografera småttingarna.

Imorgon jobbar jag kvällen. Det ska faktiskt bli skönt att komma iväg och jobba nu när jag har varit hemma i över en vecka. På tisdag är det arbetsplatsträff, så då lär jag träffa Maggan och få reda på lite mer om det nya jobbet. Hörde lite av Maria igår också, som att det t.ex. inte alls kommer att bara vara vi fyra (Mattias, Christel, Evelina och jag) i den där servicegruppen som jag fattat det, utan det kommer att vara fler s.k. 2-åringar utan utbildning som hamnar där. Och lite andra smågrejer. Det ska bli spännande att höra hur det är tänkt. Och förhoppningsvis så får jag reda på när jag börjar och var vi ska vara... :P

Nu ska jag göra min bloggrunda och sen ska jag (kanske) gå och lägga mig. (Ingen idé att lova nåt.)

Inga kommentarer: