måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan.

Alldeles strax ska jag "packa ihop" lillemannen och föra honom till sin mormor. Han ska sova där i natt och jag och Peter ska städa inför julafton. Hur nu det ska gå till? Jag är lika aptrött som vanligt. Och just nu sitter jag med en filt i soffan och känner mig sååå frusen. Jag fattar inte att jag alltid blir så frusen när jag sitter stilla i soffan, annars är det ju ganska varmt här? Jaja, jag får ta mig i kragen idag helt enkelt. Lyfta på chokladröven och försöka få något gjort här. Man vill ju ha det fint. Jag har verkligen gjort alldeles för lite på sistone och det får jag ta itu med nu. Lida för. Dumma mig... Men det går säkert bara man kommer igång. På med nån bra musik lite halvhögt, sparka igång mannen och köra... Vi ska nog klara det :P

Gud vad jag hatar att städa... (men så ser det ut som det gör här också)

Ska bli skönt att få sova lite längre imorgon nu. Idag höll jag på att inte ta mig upp ur sängen. Klockan ringde 6:00 första gången. Sen snoozade jag till 7:20. Då var jag verkligen tvungen att gå upp. Jobbet började 7:45. Behöver jag tala om att jag kom för sent imorse? *suck* Jag klarade verkligen inte att gå upp :S

Inga kommentarer: