torsdag 11 december 2008

Ja, se det snöar...

Det har kommit en hel del snö i natt och det snöar för fullt fortfarande. Det är ju fint om det blir en vit Lucia nu på lördag iallafall, men ännu hellre så vill jag ju ha vitt på julafton och gärna nyårsafton med. Men vi får väl se, man får inte varken hoppas eller tro för mycket. Jag hoppas iallafall att det har lugnat sig med snöandet när jag och Marie åker in på bio ikväll. Det är inte så där jätteroligt att köra i snöväder.

Jag undrar när jag ska höra något mer om det nya jobbet. Det var i fredags som Maggan ringde och frågade om jag var intresserad, sen har jag inte hört något. Jag hoppas ju verkligen att man får veta något innan jul... Jobbet börjar ju faktiskt i januari och jag skulle gärna vilja veta iallafall något om t.ex. arbetstider och liknande.

1 kommentar:

Milla sa...

bäst att du ringer och kollar upp läget angående jobbet. vill man veta nåt så får man fan ta reda på detsjlv i den här jävla skitkommunen. suck.