måndag 15 december 2008

Info från Maggan.

Maggan ringde för en stund sedan. Och jag blir kvar i hemtjänsten på Orrby en månad till. Tydligen så skulle de haft ett möte idag om den nya servicegruppen som ska bli och som jag ska ingå i, men den person de var tvugna att prata med hade inte kommit och nu kunde de inte planera något längre än så här. Så januari blir också "som vanligt" på jobbfronten. Helt okej med mig, även om jag är lite spänd på det nya jobbet med. Det är ju lika skönt att få vara kvar där man känner till allt.

Så i eftermiddag nu så får jag kolla upp om mina dagar (som jag skulle göra mig av med tidigare) finns kvar för mig att få tillbaka. Maggan trodde det efter att ha pratat med en av mina arbetskamrater, men man vet ju aldrig iallafall. Det är bäst att ta reda på det själv. Jag tycker att det vandrar runt väldigt mycket missuppfattningar hela tiden när folk ska vara länkar till varandra och ingen pratar med den det verkligen gäller från början.

Så nu vet vi det då.

Inga kommentarer: