söndag 14 december 2008

Igår kväll.

Blev en lite annorlunda kväll än vad som var tänkt ändå igår. Jag ringde Maria för att stämma av om besöket till Caroline idag, men så bjöd hon hem mig, så vi knallade dit jag & Tyson. Maria bjöd på cider och så såg vi på en urdålig film :P Step Brothers med Will Ferrell och John C. Reilly. Helt sjuk var den... Klart man skrattade åt en del, men det var ändå ingen bra film i sig. Handlingen var ganska lam och man tycker mest det är pinsamt med killarna som ska föreställa ca 40 år, fortfarande bor hemma och beter sig som trotsiga 6-åringar. Det blir för mycket. Och jag har alltid haft lite smått svårt för Will Ferrell över huvud taget. Inte riktigt min typ av person...
Denna film ger jag + av +++++.

Sen spelade vi SingStar. Det var första gången för mig. Och det var faktiskt jätteroligt. Trots att jag förlorade mot Maria alla gånger utom en (av typ 30 eller nåt) och att jag aldrig blev SingStar. Helt kass var jag inte ändå för jag var mestadels uppe i 8000 poäng och rotade (man kan tydligen få 10 000 som mest). Men tänk så många låtar man TROR att man kan och så visar det sig att man inte har en susning om det mesta av texten iallafall :P

Kom väl hem typ 00:20 nån gång och gick direkt i säng. Men ikväll då, ikväll kanske jag äntligen kan få tummen ur och titta på Sex and the city-filmen och ligga på soffan och mysa. Vi får väl se...

Inga kommentarer: