måndag 29 december 2008

Imorgon blir han fri.

Haha, jaa ni... Det blev ingen städning idag heller. Vi stack till stan istället innan jobbet och införskaffade födelsedagspresenter till mamma och svärmor och en julklapp till lilla Saga (Robin och Saga brukar få byta julklapp med varandra på nyår). Och så ville Peter ha ett spel till PS3 också. Så imorgon eftermiddag är sista chansen då för sen på onsdag hinner jag som sagt inte.

Imorgon ska Robin till sjukhuset i Karlstad och få gipset borttaget. Och så ska han röntgas igen efter det så att de ser att det läkt ordentligt. "Neej, varför ska de runka min arm då? Dom får inte runka min arm igen!" var hans reaktion på det :P Det lät så roligt när han sa det tidigare idag. Klockan 9:00 ska han vara där. Jag jobbar så det blir han och Peter som får åka in. Och sen beroende på vad klockan blir så kanske de skulle åka förbi brandstationen i Karlstad och hälsa på farfar på jobbet med. Det tycker han om lillen =)
Och vad skönt det ska bli att han slipper gipset nu. Den har faktiskt varit i vägen den där stora, hårda, klumpiga armen. Man har fått sig några smällar av den och på något vis så har det varit extra trångt när han har kommit och lagt sig här hos oss i vår säng på nätterna. Jag kommer inte sakna den. Och det ska bli så skönt att kunna sätta på honom vilka kläder som helst. Bara en sådan sak som långärmade t-shirtar har ju inte funkat alls de här veckorna... Och framförallt: Det blir toppen för Robin att kunna bada igen! Han älskar att bada och han har ju bara fått duscha den här tiden. Så det kan jag nästan sätta en peng på att han kommer att göra imorgon.

Nej, nu ska jag göra min bloggrunda och sen ska jag försöka att sova. Ligger gör jag redan så sen är det bara att släcka ner och blunda.

Tack o godnatt.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hahaha *skrattar* det lät roligt hans reaktion på röntgen;)

Anonym sa...

Ja han är för skön alltså :-p