tisdag 23 december 2008

The night before Christmas.

Sitter och hänger på Tyson i soffan och slötittar på en film med Peter. Disaster Movie heter den. Verkar hur sjuk som helst. Jag kan ju inte annat än att beundra de människor som kan sitta och komma på sådana här filmer... :P

Är fortfarande inte helt färdiga med städningen, men det är ju en dag imorgon också. Vi hinner nog med lite på morgonen också (fast det kanske inte är så roligt att städa på självaste dagen D). Vi har varit duktiga de senaste dagarna ändå om jag får säga det själv, trots att vi fortfarande inte har hunnit klart. Det är så mycket som man vill göra, men när man inte har varit pigg så får det bli som det blir. Det är julafton imorgon och kommer att vara det oavsett om vi har hundhår i hörnen eller inte. Och jag tror att det blir en väldigt fin dag oavsett.

Känns riktigt mysigt med julen i år iallafall.

Innan jag går och lägger mig sen så ska jag packa in de sista julklapparna och eventuellt förbereda en överraskning till gästerna imorgon. Sen ska jag bara sova så sött jag bara kan så att jag vaknar pigg och glad imorgon. Någon uppesittarkväll skulle jag inte tippa på att det blir idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sov så gott sen då :-) själv sitter jag och mamma och spelar bingolotto. Men herreguuud så segt asså :-p
Ses i môra :-) kram

CarpeDiem sa...

GOd Jul på er :)