onsdag 19 november 2008

Snö.

Idag kom den första (?) snön. Det var inte mycket och det höll inte på så länge. Det som kommit är snart borta igen. Jag och Robin klädde på oss och skyndade oss ut för att fånga snöflingor, men det blev inte så mycket av det. När vi kom ut så var flingorna stora och fluffiga, men när vi gått halvvägs runt dagiset här (vi gick en kisserunda med Tyson också) så var flingorna små och vassa. Och ganska snart efter det så försvann de helt. Jag tror iallafall att lillen lyckades fånga någon liten flinga med tungan, så vi får vara nöjda för den här gången.

Jag hade kameran med mig ut. Hade ju tänkt mig att jag kanske skulle få nån härlig bild på Robin i snöfallet, men det blev ju inget av. Tog några andra bilder istället, passade bl.a. på att ta ett på bilen nu då som efterlysts ett tag:



Här har ni alltså då min bil. En Volvo 850 -94.


Mammas älskling poserar vid mammas bil.



1 kommentar:

Milla sa...

tack. :) nej, det börjar fan bli jobbigt att vara sjuk nu. man orkar ju inte göra nånting! dessutom väntar jobb tors, fre.