onsdag 12 november 2008

Kom inte på någon rubrik idag.

Var inte en så himla rolig dag idag heller, iallafall inte första halvan (den som innehöll jobb). Men ändå en klart bättre dag än igår. Trots att jag idag vaknade med huvudvärken från igår... Tänk jag som nästan aldrig hade ont i huvudet förr. Känns som jag har det jätteofta nu för tiden.

Hämtade inte canvas-tavlan idag heller fast jag är väldigt nyfiken på den och vill ha hem den. Men jag hade bara inte orken idag efter jobbet. Hade inte lust. Så det får bli imorgon då.

Ikväll har jag, Robin och Tyson varit hos mamma några timmar. Var en vecka sedan vi sågs sist nu och ändå bor vi så otroligt nära varandra. Men det blir ju så ibland. Man har fullt upp med sitt och jag har inte mått så bra på sistone heller. Om inte annat har jag varit ganska trött och mest velat vara hemma och i fred så fort det har funnits tillfälle.

Imorgon ska vi åka in till stan en sväng på förmiddagen och handla lite. Robin behöver ett par vinterskor och något nytt i klädväg också till vintern, t.ex. overall eller liknande. Vi får väl se vad vi kan hitta. Annars får jag väl skicka efter nånstans ifrån då. Sen så ska vi ha nån present till lilla nyfödda Linnea och till Saga som fyller 2 år på lördag. (Tror att Peters farmor också fyller år samma dag, men där är vi nog med och lägger pengar i nån present genom svärföräldrarna isf). Vi får passa på att åka in imorgon när vi är lediga allihop iallafall. (Eller ja, jag & Robin är lediga och Peter är sjukskriven fortfarande. Han är dock ganska mycket bättre nu.)
Och sen är det Robins gympa på kvällen. Jag fattar inte att det redan är en vecka sen alltså...

Inga kommentarer: