måndag 10 november 2008

Sluta.

Middag och handling avklarat iallafall. Det var rätt okej ändå att gå ut förut, jag frös bara lite. Värre var det när jag hade varit inne på Apoteket... Vindarna tog sats och riktigt slängde alla iskalla regndroppar i mitt ansikte. Fy tusan...

Nu ser det dock lite ljusare ut och regnet verkar hålla uppe. Jag ska strax ta Tyson och gå en sista sväng innan jag måste åka till jobbet.

Appropå att jag varit på affären, jag orkade låta bli att köpa Red Bull idag med. Är faktiskt 3:e dagen i rad nu som jag varit utan. Annars har det varit ungefär varannan dag, och några gånger jag varit utan i 2 dagar i rad. Så det blir absolut mindre. Jag är ju superduktig! *ler*
Ska snart ta tag i rökningen med. Är inte så länge kvar på det här året. Och har man sagt 2008 så kan man ju faktiskt iallafall försöka medan det fortfarande är 2008. Med eller utan mamma.

Inga kommentarer: