måndag 24 november 2008

Tack!

Jag vill tacka er för de fina och peppande kommentarerna jag fått angående min rökning. Det känns roligt och tro det eller ej men de hjälper verkligen! Ni är så snälla!

Däremot måste jag göra er lite besvikna och tala om att jag syndat igen. Igår kväll. Men bara litegrann. Jag vet att det egentligen inte är någon ursäkt, men jag hade ett gräl med Peter och jag blev upprörd och visste inte var jag skulle ta vägen. Då drogs jag ut på verandan av en osynlig kraft och tände en cigg. Men det var inte gott. Eller jo, gott var det, men inte trevligt. Jag blev yr direkt. Så jag släckte efter endast 4 bloss och nu gör jag nog inte om det något mer.

Jag tycker ändå att det går ganska bra. Och det har gått bra på jobbet också. Där har jag inte rökt alls nu på en vecka imorgon. Och här hemma har jag "bara" haft återfallen i torsdags och igår. Men det är troligtvis slut på dem med nu. Jag gillade inte vad de 4 blossen gjorde med mig igår :P

1 kommentar:

MammaSusan sa...

Att du inte gillade de få blossen du tog, är ju ett Bra & stort tecken på att du är på god väg!!
*Hejja* Hejja*
Du fixar detta, bara DU vill!!!