söndag 2 november 2008

Orka?

Söndag morgon. Trött. Väcktes för en halvtimme sedan när de ringde från jobbet och frågade om min lönerapport (jag hade missat å fylla i nån OB). Herregud, att ringa lediga människor klockan 9:15 på morgonen! *skoja*

Idag finns väl en del på schemat eller vad man ska säga, men riktigt hur allt ska läggas upp har jag ingen aning om. Jag ska träffa Sandra som är "hemma" i Grums över helgen och åker hem till Göteborg i eftermiddag eller nåt. En Lars-Göran kommer hit och ska hjälpa Peter bygga ett terrarie i glas. Svärfar ska byta däck på våra bilar. Robin har sovit borta i natt så jag vet inte när han kommer hem heller. Jag vet ingenting. Bara att det är en massa som det ska fås någon form av ordning på. Men det brukar ha löst sig i slutet av dagen =) För övrigt så ska jag strax sätta igång lite med städningen som jag påbörjade här om dagen. Det är ju f-n också att man aldrig blir klar när man håller på med sånt...

*gäsp* Hur ska jag orka med den här dagen? *gäsp*

Väldigt vackert väder by the way... Strålande sol och hög luft. Mmm...

Inga kommentarer: