lördag 29 november 2008

Idol 2008.

Jo, jag måste ju bara kommentera Idol 2008 också.

Igår åkte Johan Palm ut, vilket iof var helt okej, men jag begriper ändå inte vad Robin Bengtsson gör kvar? Det är så många som åkt ut före honom som är så mycket bättre. Killen har ju ingen utstrålning och han är ju så stel. Verkligen inget idolmaterial även om han har en helt okej röst...
Och jag begriper heller inte vad det är med Idol överhuvudtaget i år. I stort sett alla de bästa åkte ut först? Men det kanske är fler fjortisar än vanligt som tittar? Så det är därför Johan & Robin B klarat sig så länge? Och jag förstår mig inte på juryn heller, hela säsongen så har de lovordat de som varit sämst och givit negativ kritik till de som varit bäst??

Det kan ju också vara så att det är JAG som inte vet nånting om sånt här, men jag tycker iallafall. Det får jag.

Hoppas att Kevin vinner av de som är kvar. Kanske inte heller riktigt "min typ", men han är ju klart bäst av de resterande. Och han har den rätta energin.

Inga kommentarer: