fredag 21 november 2008

Snö-snack.

Rösten blev bättre och bättre ju mer dagen gick idag. På jobbet har den varit nästintill normal. Men jag känner att den är ansträngd och jag börjar få mer ont i halsen nu. Det ska bli spännande att se hur jag låter imorgon när jag vaknar. Om rösten är kvar. En vinter för många år sen tappade jag rösten helt och hållet. Det var en speciell upplevelse.

Idag kom det lite snö igen. Mer än i förrgår, men inte så särskilt mycket ändå. Mig kvittar det om det blir någon snö eller inte, men för Robins skull så skulle det ju vara roligt om det kunde komma så pass mycket att det gick att åka pulka eller bygga snögubbar & snölyktor. Sen har vi ju en till som gillar snö; Tyson. Katten däremot är väl inte lika förtjust... Jag vill gärna ha snö runt juletid, men annars kvittar det som sagt.

1 kommentar:

Marie sa...

Ja snö till jul tycker jag är ett måste. Till skyltsöndagen också helst :-)