lördag 8 november 2008

Mörkrädd.

Har precis kommit in efter en promenad med voffsingen och Jessica. Det var skönt! Härlig luft ute nu och det är skönt att träffa någon ibland och bara gå och prata. Om allt. Det som är lite tråkigt bara är att Tyson blivit så otroligt mörkrädd. Jag vet inte vad det beror på egentligen. Han har ju alltid varit lite "mesig" trots sin storlek, men jag kan inte komma ihåg att han varit så här nervös (eller vad man ska kalla det) tidigare år. Det är i år han har blivit så här väldigt mörkrädd. Den här hösten, sen det började mörkna. Undrar om det kan ha med kastreringen att göra? Att han har blivit värre rädd för allting än han redan var.

Nu ligger han på golvet snett nedanför mig och verkar så nöjd iallafall. Vi har varit ute och rört på oss och vi är hemma igen... Luktar blöt hund här nu. Det är det som är nackdelen med de här höstpromenaderna, annars är det väldigt skön luft tycker jag när det är lite fuktigt.

Imorgon är det Fars dag då. Vi ska till svärföräldrarna och äta på förmiddagen och sen tänkte jag att jag och Robin skulle hälsa på pappa. Är lite osäker på hur han jobbar, men tror att han kanske är ledig. Har glömt att ringa honom idag.

Inga kommentarer: