torsdag 6 november 2008

Full fart idag.

Ja, idag har det varit fullt fart. Det är det de dagarna när man har jobbet först och sen ska iväg på Robins gympa som börjar 17:15. Det är nästan lite jobbigt, jag blir så stressad. Bara man är på väg till gympan så börjar man slappna av lite igen, men innan det så är det inte roligt. Huvudsaken är iallafall att vi kommer iväg varje vecka. Robin tycker så mycket om sin gympa. Han har faktiskt inte missat en enda gång sen den startade. Har ingen av mig eller Peter kunnat följa med så har ju mamma gått med honom.

Pratade lite med Caroline i telefon tidgare ikväll. Hon hade ringt mig under dagen när jag jobbade så jag ringde upp. Det var så roligt att få höra om förlossningen och allt. Och det blev en Linnea. Det ska bli otroligt spännande att få se henne, kanske först på bild och sedan ännu mer att få se henne på riktigt. Hoppas att jag ska kunna göra det till veckan eller så. Caroline sa att hon är en kopia av storebror Jonathan =)

Nu blir det slappa i soffan och "bara vara". Mmm...


Dagens roligaste: Peter har haft hjälp av en som heter Lars-Göran att bygga ett stort terrarie i glas. Han var ju här i helgen och han var här och gjorde färdigt när jag och Robin kom från gympan. Det "roliga" idag är Robins härliga missuppfattning om vad Lars-Göran heter. Robin envisas med att kalla honom Lars Göransson :P

Inga kommentarer: