lördag 22 november 2008

*host host*

"Du har så där konstig röst idag igen, mamma"
Japp, den är likadan som igår morse. Det låter ungefär som att jag är en fjortis som varit på rockkonsert natten innan och skrikit i flera timmar... Blir nog bättre under dagen iallafall, det blev det ju igår. Och det är redan bättre än när jag nyss hade vaknat. Jag har börjat hosta lite med. Det är så torrt och retligt i halsen. Otrevligt. Jag har ingen lust att bli sjuk =/

Idag blir det lite städning, fönsterputsning och byte av gardiner. I hur många rum vet jag inte än. Det får vi se. Vardagsrummet ska bli gjort iallafall, dit har jag köpt nya gardiner. Mamma har skickat efter dem från Ellos åt mig så hon kommer hit med dem. Och så hjälper hon mig att greja. Vad skönt det är att ha sin mamma =)

Nu ska jag göra en "egen" saga med Robin i Björnes magasin. Det tycker han är jätteroligt. Det tycker inte jag, men man får väl offra sig :P

Inga kommentarer: