fredag 28 november 2008

Idag, ikväll, imorgon.

Idag ska jag lämna in en beställning på Robins dagisfoton. Det är sista dagen idag om man vill ha dem innan jul. Och det vill man ju. Det ska ju bli julklappar av en del så. Men jag ska ändå ut en sväng i eftermiddag och skjutsa mamma för att hämta paket idag igen, så jag tar det väl i samma veva. Hmm... Jag har för mig att det var något mer ärende jag hade idag, men vi får väl se om jag kommer på det under dagen. Kan ju inte ha varit så viktigt om jag tappat det iaf...

Ikväll är jag bjuden hem till Jessica på lite mat. Ska bli spännande att se vad hon har hittat på för gott. Hon frågade igår om jag tycker om räkor iallafall, så så mycket vet jag =) Tror hon hade tänkt sig att dra ihop en liten tjejkväll först, men det var bara jag som kunde komma. Det var väl lite kort varsel med, hon ringde igår :P Men det blir trevligt i vilket fall. Är det alltid.

Imorgon ska jag på kurs hela dagen. Första hjälpen på barn. Det är Camilla & Adde som tagit initiativet till en kurs genom sin föräldrautbildning och så fanns det platser över. Jättebra tycker jag. Sånt här är verkligen viktigt så jag är jätteglad att jag får möjligtheten att vara med. Dessutom är det gratis, så det är klart att man tar chansen när den kommer. Det är Röda Korset som håller i utbildningen och den skulle pågå mellan 9:00 och 16:30 tror jag det var. En heldag alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Första hjälpen är jätte bra... kursen brukar vara i 2 steg, vi får dem via jobbet lite då & då...
Lycka Till!