lördag 11 oktober 2008

Min bil.

Idag har vi köpt en ny bil då. Kanske mest jag (för en gångs skull). Eller ja, vi har väl köpt den tillsammans och den står ju på Peter, men den ÄR MEST TILL MIG och det var jag som fick bestämma om JAG ville ha den. Det känns riktigt bra måste jag säga.

Bilen är en Volvo 850 -94 (som vi hade innan Robin föddes och vi skaffade Opeln) och jag kände redan när jag provkörde att vi kommer bli riktiga kompisar. När det gäller Saaben så har vi aldrig kommit överens, jag har aldrig riktigt lärt mig den hur jag än har försökt. Men att köra volvon idag kändes direkt som att det liksom gick jämnare och bekvämare trots att det ändå var en bil som jag inte var van att köra. Och snygg är den tycker jag, vilket också är ett plus så klart. Jag hade tänkt sätta in någon bild från annonsen här så ni kunde få se den på en gång, men killen vi köpte den av måste ha varit ganska snabb med att ta bort annonsen för jag hittar den inte nu. Men jag får väl försöka ta kort på den istället och lägga ut här någon annan dag istället då.

Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer nu, men jag är nöjd för tillfället. Vi har köpt en bil. Till mig!

=)

Inga kommentarer: