tisdag 4 november 2008

En gammal kompis.

Ska fortsätta där jag var: Jag är TRÖTT idag. Supertrött. Jag hade t.o.m. problem att hålla mig vaken när jag kom hem efter jobbet idag. Somnade till på soffan en stund mellan kanske 16-16:45 och det blev väl iallafall lite bättre efter det.

Kom in för ungefär en halvtimme sedan efter att ha gått en promenad med Tyson på kanske 40 minuter. Så efter det känner jag mig ytterligare lite piggare, iallafall inombords. Kroppen är lika trött :P

När jag var ute så ringde Bibbi, en gammal kompis, på mobilen. Det var riktigt roligt att prata med henne måste jag säga. Och jag har faktiskt tänkt lite på henne de senaste dagarna och att man borde höras, men det har inte blivit något. Som alltid. Vi har haft väldigt dålig kontakt, jag tror inte att jag har pratat med henne någon gång sen vi flyttade till radhuset och det var ju i januari... Bibbi har väl ringt en gång under den tiden, men då jobbade jag så hon pratade bara lite med Peter. Jag har inte hört av mig alls. Det har bara inte blivit så. Men det är ju mer eller mindre likadant från båda hållen, så det är no hard feelings. Det var roligt att någon av oss äntligen fick tummen ur och hörde av sig iallafall =)

Nu sitter jag och slappar och tittar på S.O.S. Familj på TV3. Och jag ska inte göra nånting mer alls idag. Bara sitta här. Ja, och så måste ju Tyson ut och kissa en gång till innan natten, men det är nog också allt jag orkar med för idag.

Jag fattar inte hur man kan vara så slö en HEL dag som jag varit idag. Nog för att jag ofta är trött, men inte så här!

Inga kommentarer: