måndag 3 november 2008

Ledig dag.

Har gjort en kasslergratäng för en stund sedan och som står i ugnen nu. Den är klar om ungefär 45 minuter. Slappar en stund här medan jag väntar. Robin sover middag och Peter sitter vid sin dator på nedervåningen och spelar WoW. Tror jag iaf, kan ju hända att han spelar nåt annat med. Han har mer ont idag och smärtan verkar göra honom ganska trött också. Stackars älskling...

Jag & Robin är lediga idag så vi hade bokat en klipptid till Robin hos Regina. Där var vi klockan 11:00 och sen var vi in en sväng på Orrbyhallen och handlade lite småsaker. Annars är väl det allt som hänt hittills idag. Nu är iallafall Robin snygg tills de ska fotograferas på dagis den 11/11.

Hm, måste nog ringa dagis och checka av med vilka tider jag lämnat där. Efter som mitt schema liksom "byggs" månad för månad så blir det lite att hålla reda på. Och ibland så vet jag inte vilka dagar och tider jag lämnat och inte. Så är det alltså nu. Han ska dit imorgon, men jag vet inte om dagis vet det. Visst, man borde vara van vid det här laget och kunna hålla lite bättre reda, men det är ju mig vi pratar om... =)

För övrigt så hoppas jag kunna göra något mer vettigt av den här lediga dagen. Vad och hur det blir får vi väl se ikväll när dagen är över.

Inga kommentarer: