lördag 1 november 2008

Den döda domherren.

Sitter i soffan och varvar ner lite efter jobbet. Har kanske varit hemma en halvtimme eller så. Jag slutade 21:45, sen åkte jag förbi hos mamma och hämtade Tyson som hon hade varit och hämtat under eftermiddagen. Stannade där en liten stund och åkte hem och tog en sista kisstur med Tyson. Sitter och äter ur en påse med dillchips nu och förbannar det faktum att jag vräkte i mig alla mina Maltesers igår kväll. Är jättesugen på det nu...

Såg förresten min första domherre för i år när jag och Robin kom hem efter jobb och dagis igår. Den låg på gräsmattan här ute utan huvud. Inte så trevligt...
Liza verkar vara en skicklig jägare. Vid ett tillfälle i somras låg det 3 par (!!) fågelben under studsmattan. Uscha... Och stackars små pippisar.

Nu ska jag sitta här en stund. Tänkte att jag skulle fortsätta min bloggrunda jag började på innan jag skrev nåt här, sen får vi se om jag spelar lite Sims2 en stund eller om jag går och lägger mig. Är rätt trött, men ändå inte. Hur som helst får jag sova ut imorgon om jag behöver så det spelar ingen roll när jag kommer i säng idag. Robin sover hos sin farmor & farfar i natt så man får passa på. Är lite tomt när inte han är hemma bara.

1 kommentar:

Marie sa...

Jag vill också få se en domherre här hos mig. Fast levande då :-p