måndag 17 november 2008

Ringde upp.

Jag ringde upp Maggan idag och frågade hur det kom sig att jag bara skulle bokas fram till den 21/12. Jag ska ju ändå ha mina 75% i december för jag är ju fast anställd, hur löst jag än hänger liksom... Och när vi hade pratat klart och lagt på så kom jag på att jag hade ju fortfarande ingen koll på läget. Om just VAD som var orsaken till det. Bara att det kändes mer okej än tidigare. Alltså hade hon villat bort mig igen... MEN jag fick iallafall fram att jag inte kommer att bli varslad eller uppsagd just den 21:a som jag kanske misstänkte lite först. Och när denna arbetsdag var slut så hade det ändrat sig och jag får boka upp mig som vanligt HELA månaden som jag brukar. Ja ni, det är helknasigt allt... Lugnar mig lite med att prata med facket nu iaf. Känns inte som att jag har så mycket att gå på längre. Vi får se vad som kommer här näst...

Inga kommentarer: