söndag 26 oktober 2008

Ut ur garderoben.

Dagen blev ganska bra idag, från deppfronten sett iallafall. Var lite jobbigt på förmiddagen, men jag har varit lite sur på mannen idag med så det beror väl på det. Han är en stor latmask. Nog sagt om det dock. I det stora hela så har jag legat ganska jämnt i humöret.

Annars har Jessica, Patrik & Saga varit här några timmar. Patrik har fixat med min dator som varit lite konstig ett tag, med bland annat att brandväggen stängde av sig hela tiden. Och så har den blivit lite uppdaterad och "pysslad med". Så nu får vi se hur det fungerar i fortsättningen. Bra gissar jag, Patrik är ju duktig.

Sen ikväll har jag, Robin och Tyson varit hos mamma några timmar. Gjorde inget särskilt. Jag och Robin spelade första spelet på Bingolotto på en av mammas lotter, och vann 2 Sverigelotter. Tror vi var hemma igen strax efter 19:30 och då var Robin helt färdig. Dels så var ju klockan 20:30 igår samma tid och dels har han inte sovit middag idag och så har han härjat med Saga. Inte lätt att vara liten alltid. Behöver jag nämna att han somnade snabbt?

Dagens roligaste: Jag fick se att Robin och Saga rivit ut en hög med örngott ur en garderob i lekrummet när de varit där under dagen. Här följer konversationen om det:
- Men vad har hänt här? frågade jag.
- Inget! svarade Robin blixtsnabbt.
- Jo, men någon har ju varit i garderoben. Vem är det då menar du?
- Jag tror nog att det kanske är... pappa!

Ja, jag säger då det...

Inga kommentarer: