onsdag 15 oktober 2008

Fett & cancer.

Sitter och tittar på Generation Fett på TV3. Den här veckan handlar det om en kvinna vid namn Donna som vill bli världens fetaste... Och hennes man som också vill att hon ska bli världens festaste... Jag bara sitter och gapar...

Tog tempen på Robin runt 14:30 och då hade han 38,1 grad. Så den hade alltså stigit litegrann till. Jag hade hoppats på att det skulle vara en "kortis" då han knappt hade någon feber alls igår och ingen på kvällen, men nu vet man inte. De flesta andra gångerna han haft feber i sitt liv så har det ju varat mellan 6-9 dagar så... Vi får se imorgon hur resten av veckan ska läggas upp. Är han feberfri imorgon och kan gå på gympan så blir det troligtvis både jobb och dagis på fredag. Har han feber så får jag ordna ut någon vikarie för mig direkt så det inte blir så tight på fredag morgon.

Imorgon jobbar jag kväll iallafall och Peter ska på föräldramöte på dagis. Så först kommer svärmor & Robins kusin Johanna hit och passar Robin när jag åker och tills Peter kommer hem. Sen kommer mamma för att antingen följa med honom på gympan eller bara passa honom medan Peter är på mötet.

Sist men inte minst vill jag tjata lite på er som läser att skänka en slant till Rosa Bandet. Stöd kampen mot bröstcancern! Och gör det gärna genom ForWomenOnly's insamling som du hittar här
--> Stöd Rosa Bandet!
Eller varför inte sms:a RB10035 till 72900 och på så vis skänka 50 kr direkt. Många 50-lappar små... =)

Inga kommentarer: