lördag 11 oktober 2008

Min son i tidningen.

Glömde ju tala om: Min son var med i Värmlands Folkblad idag. På bild iallafall. Själva artikeln handlade om att det föds så många barn i Grums nu och att de har svårt att få till dagisplatser till alla. På internet var det bara 1 bild och det är han som står till höger om killen på bollen. I själva papperstidningen var det en liten, liten bild om artikeln på framsidan också och där var han även namnad. Inuti tidningen var det samma som här på internet. Bilderna är tagna igår när Robin och hans förskoleklass (som det heter nu för tiden) var på Jättestenskolan och hade gymnastik.

1 kommentar:

Marie sa...

Jag försölkte kolla om jag såg honom när jag läste tidningen här på internet förut. Fast bildkvalitén var väl inte den bästa och sen känner jag väl mest igen honom framifrån och inte i profil :-p