tisdag 7 oktober 2008

Bättre.

Trött idag. Sov dåligt i natt. Först blev klockan mycket innan jag somnade och sen var jag uppe några gånger efter det. Åt, sprang på toa och sånt. Men jag var ganska pigg imorse ändå, det är först nu som det börjar komma ikapp.

Ont i magen har jag också, och det har Peter med haft. Vi funderar på om köttfärsen vi hade igår i våra tacos inte var helt hundra bra...

De senaste dagarna har det väl inte hänt så där jättemycket. Det har varit det vanliga typ. Jobbat, varit ute och lekt, städat, tvättat, varit till djuraffären... Och ikväll ska jag göra absolut minsta möjliga. Bara sitta här i soffan och kura. Kanske med datorn hela kvällen, kanske med tv:n. Funderar på om jag ska spela Sims2, det var ett tag sedan nu. Eller om jag helt enkelt ska krypa i säng tidigt och ligga och läsa... Vi får se var jag hamnar =)

Ska väl ändå nämna att jag mått mycket bättre igen sedan i lördags. Visst, samma tankar och sånt finns ju ändå kvar, men de har inte stört mig på samma vis och inte varit framme lika mycket. Och jag är inte alls lika ledsen. Kanske att den här "perioden" gick lättare och snabbare över än jag trott att den skulle göra. Men jag ropar inte hej än... Hur som helst, just nu är jag piggare iaf och det är ju inte helt fel. Det är riktigt skönt. Jag säger inte att jag är världens gladaste heller nu helt plötsligt, men det är ändå 10 ggr bättre än för en vecka sen!

Vi ska ju sälja vår Opel också. Är flera som har ringt på vår annons på Blocket och mer eller mindre köpt den över telefon, men sen har de inte hört av sig något mer. Nu ikväll ringde dock någon som t.o.m. skulle komma och titta sen. Hoppas det inte blir för sent bara så man får vara ifred sen.

Inga kommentarer: