lördag 4 oktober 2008

Tacksam.

Jag vill bara säga att jag är så tacksam för att jag har min son och för att han är den han är. Han är så klok och duktig och är ändå bara 3 år. Och han är fullt frisk och har alla möjligheter i världen framför sig. Jag är så otroligt tacksam för det och för att jag får vara hans mamma. Jag hoppas bara att jag kommer att kunna vara en så bra mamma som jag skulle vilja, men det är svårt och ibland tänker jag att han hade förtjänat bättre...
Hur som helst så älskar jag honom så mycket att det gör ont och jag önskar honom allt väl genom hela livet. Nu är jag inte religiös, men är det ändå så att man träffar Gud den dagen man lämnar jordelivet så måste jag komma ihåg att tacka honom. Tacka honom för att jag har fått ha Robin i mitt liv och för att han varit en så fin, frisk och normal pojke!

Inga kommentarer: