onsdag 29 oktober 2008

Han tog mig till IKEA.

Jag fick som jag ville så det blev IKEA idag. Jag och Peter drog iväg 1½ timme medan svärföräldrarna kom hit och passade lillemannen. Köpte de där hyllorna, men taklampan vi skulle ha till Robin var slut idag med. Förutom det vi skulle ha så blev det en ny datastol till Peter. Han har ju totalt suttit sönder den gamla, den gnisslar som jag vet inte vad så fort han rör sig. Och det kan vara liiite irriterande om man mot förmodan lägger sig tidigare än honom någon kväll och han sitter där och spelar t.ex. Så det var väl bra då. Annars köpte vi faktiskt ingenting mer. Inget onödigt plock alls. Helt otroligt!

Blev inte att vi bar in soffan idag då när vi åkte iväg till IKEA istället. Men det får väl bli till helgen istället då. Imorgon jobbar jag kväll och på fredag jobbar Peter övertid igen. Fast jag vet iof inte riktigt hur han jobbar. Jag vet att han ska jobba natt, men vet inte när han börjar och så där. Det är så olika hur de gör från gång till gång när de gör sin övertid. Någon gång har de jobbat kanske 20 timmar i sträck och andra gånger kanske han kommer hem i några timmar och sticker iväg på kvällen igen. Jag har glömt att fråga hur de ska göra den här gången.

Nu sitter jag och kikar lite på Bonde söker fru på TV4, sedan blir det Oskyldigt dömd (också TV4) efter det om jag inte försjunker allt för mycket i Sims2. Tänkte spela lite och det vet man ju vad det brukar bli... (Ja, jag vet, jag är 26 år och spelar Sims...)

Inga kommentarer: