lördag 4 oktober 2008

Arvika-mârten.

Idag har det varit en bra dag. Jag har mått ganska hyfsat måste jag säga och mår ganska bra i skrivande stund med.

Idag har jag varit på Arvika-mârten med min son, mamma och min kompis Marie. Det var jättetrevligt tyckte jag. Vi kom dit någon gång före klockan 13 och lämnade Arvika ungefär 18:30. Först gick vi och tittade i stånden och trängdes med folk, sen gick vi till tivolit så Robin (och jag ett par ggr) fick åka karuseller. Och det var tur att vi gick dit när vi gjorde, för när Robin hade åkt upp sista biljetten började det spöregna och blåsa. Uj uj uj, vad blöta vi blev! Vi började gå tillbaka mot stan igen men stannade under tak vid ett hyreshus ett tag tills det lugnade ner sig lite. Snart blev det uppehåll igen, Robin fick en ballong och vi handlade lite mer på vägen tillbaka till bilen. Sen blev det McDonalds innan det var dags för hemfärd. Det var bara dagen i korta drag, men hur som helst känner jag mig nöjd. Jag har haft trevligt sällskap och Robin har varit ganska duktig. Och så har jag fått mig en del goda skratt idag vilket verkligen var behövligt.

Känns gôtt!

Inga kommentarer: