onsdag 15 oktober 2008

Mer fart.

Igår kväll hade Robin 37,2 grader och alltså ingen feber. Behövde inte ge honom någon alvedon på hela dagen. Nu i morse hade han 37,8 vilket inte heller är så farligt. Vi får fortsätta att avvakta och hoppas att han hunnit bli helt feberfri tills imorgon kväll så han slipper missa gympan. Han sa både idag och igår att "Jag är inte sjuk nu, mamma" och det förstår jag om han inte tycker. Han är ju hur pigg som helst. Det är ju bara siffrorna på termometern som säger att han inte är helt frisk, annars är det inget fel på honom.

Pappa har precis varit här och hämtat Tyson för en promenad. Gjorde han igår med. Vilken tur att man har honom som är så snäll och hjälper till med vovven så mycket. Det är guld värt och särskilt som nu när Robin är sjuk.

I natt har jag sovit ganska bra, det enda som varit jobbigt var att komma upp ur sängen i morse. Men det är det ju alltid. Annars känner jag mig ganska pigg och ska alldeles strax sätta igång och få något gjort idag. Det blev ju inte så mycket igår heller. Men idag blir det nog andra bullar. Jag har visserligen inte börjat än, men jag känner att jag har lite mer "fart" idag :P

Inga kommentarer: