tisdag 21 oktober 2008

Red Bull & jag.

Igår hade jag en Red Bull-fri dag. Den första på länge. Och det gick faktiskt bra! Visst, jag var så trött så jag knappt visste var jag skulle ta vägen en sväng runt 16-tiden, men på något vis så klarade jag sen av hela kvällen på jobbet iallafall och hela dagen utan något koffein alls. Jag tycker nog att jag var väldigt duktig igår, när jag var och handlade så gick jag bara förbi Red Bull-kylen utan att köpa. Idag vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kanske att jag tillåter mig köpa en burk på vägen till jobbet idag. Jag har en riktig huvudvärk på G känner jag...

Jobbar kväll idag med. Fjärde kvällen i rad. *suck* Men jag överlever det med. Jag har ju haft "sovmorgon" idag också. Det blir nästan värre imorgon då när jag slutat 21:45 idag och börjar 6:45 imorgon... Jag hatar den kombinationen...

Inga kommentarer: