torsdag 30 oktober 2008

Motigt.

Rätt slö idag. Som vanligt. Och ont i magen har jag. Hoppas det snart går över. Jag måste snart sätta igång med det som ska göras för dagen. Jag måste göra mig i ordning, åka till affären, äta, gå promenad med Tyson. Sen ska jag vara på jobbet 13:30 för APT och sen börjar mitt arbetspass 14:45. Så får jag inte glömma att posta brevet till Försäkringskassan också så att jag får ut några vab-pengar sen jag var hemma med Robin de där dagarna. Undrar om man skulle ta med lite pant till affären också när man ändå ska iväg?

Usch, vad motigt det känns idag.

Det känns så tråkigt att alla dagar är så vanliga. Jag väntar och väntar och väntar på något speciellt, men jag vet inte vad det är och det händer aldrig. Det finns nog ingen som har ett så ospännande liv som jag... *suck* Men visst, det är ju tryggt iallafall...

Inga kommentarer: