onsdag 22 oktober 2008

Finaste presenten.

Det här halsbandet fick jag av Robin idag. Han hade gjort det på dagis till mig. Och jag kan helt ärligt säga att det är nog den finaste present jag någon gång fått hittills i mitt liv. Jätteglad blev jag och jag har haft det på mig hela eftermiddagen och kvällen. Urtjusigt ju!

Och Robin var så stolt och glad när han gav det till mig. "Jag har en överaaaaskning!!" ropade han för att sedan i samma andetag tala om att det var ett halsband och att han hade gjort det till mig =)

Tänk att något så "litet" och "enkelt" kan vara en sådan fin present! Och den mest värdefulla och dyra present man någon gång fått. Känslan går inte att beskriva, men så mycket kan jag säga att jag aldrig har uppskattat någon present så innan jag hade Robin.

Inga kommentarer: