fredag 17 oktober 2008

Fredag kväll.

Det blev inte så mycket rotat i garaget. Närmare bestämt inget alls. Men det beror inte på att vi inte fick tummen ur, nej det var nämligen så att det inte behövdes. Haha. När vi kom ut till garaget så stod i stort sett allt som ska slängas ytterst redan. Perfekt.

Åkte bort till svärföräldrarna en sväng istället och hälsade på. Peters syster med familj är ju där och hälsar på också. Robin har nog lite feber (han har kännts varm på kroppen under dagen men jag har inte fått ta någon temp för han har ingen feber säger han) men vi åkte bort dit iallafall. Det är inte hela världen tycker jag och han är ju som sagt pigg.

Svärmors ena hund, Botvid, har visst fått en tumör som sitter både på in- och utsidan vid/i ena örat. De hade upptäckt det idag, och den andra hunden Totte har visst slickat hål där. Trevligt... Så nu får vi se vad som händer med honom (och vad det kan vara förstås), svärmor ska ringa veterinären på måndag och hon sa att om det är något väldigt och blir för mycket krångel runt detta så tar de bort honom istället. Det är ju lite ledsamt, men vad gör man? Kan ju bli väldigt mycket lidande för Botvid också annars. Vi får se vad som händer.

Just nu sitter jag och har försökt jaga tag i någon som vill följa med mig ut och gå, men jag har inte lyckats. Jag känner för att röra på mig lite, men det känns inget vidare att gå ut ensam när det är fredag kväll. Även om Tyson är med. Han är ju mörkrädd och vill mest bara hem iallafall. Så som det ser ut nu får det väl bara bli en liten sväng lite senare istället då.

Nu blir det lite internet och tv. Ska försöka att komma i säng lite tidigare idag också så man är pigg till morgonen och kommer igång ganska tidigt.

Inga kommentarer: