lördag 25 oktober 2008

Svacka.

Så har det smugit sig på igen, det där att jag inte mår bra. Det kom krypande mer och mer igår och det slutade med att det inte blev någonting av någonting igår. Inget städat, inget handlat, inget besök hos mamma. *sucka*

Idag har jag jobbat 8 timmar, slutade ungefär 16:00. Höll på att försova mig i morse. Hade visst stängt av klockan för mig själv. Som tur var så kom Robin in till oss 07:10 imorse så jag hann upp och iväg. Men det är jobbigt när det blir så tvärt på morgonen. Det har iallafall gått bra och dagen gick riktigt fort, men det har ändå krupit lite i kroppen på mig de få minuterna jag haft över idag. Usch... Handlade efter jobbet idag istället, kom hem runt 16:30. Verkligen en heldag. Börjar få lite ont i huvudet nu känner jag. Är nog för att jag grubblar för mycket så fort det blir lugnt runt mig kanske?

Ska gå ut på en promenad med Jessica om en stund. Sen får vi väl se vad det blir resten av kvällen. Tror Patrik skulle komma hit till Peter, vi får se om jag stannar hemma jag med eller om jag går till Jessica ett tag och sitter där. Som det känns nu så orkar jag inte direkt gå nånstans heller, men det kanske känns annorlunda sen. Vi får se när Robin kommer i säng och somnar sen också, känns lite lättare att gå bort när inte han är vaken. Är väl nån "fix idé" jag har bara...

Nu står det förresten 1-0 till oss i nyaste råttkriget... Peter sa att vi fått en i fällan idag. Stackars den...

Inga kommentarer: