onsdag 8 oktober 2008

Skänk en slant!

Sitter med datorn och försöker vakna till. Lämnade Robin på dagis till ungefär 9:30 och själv börjar jag jobba 14:45. Peter hämtar honom klockan 16. Jag tänkte jag skulle försöka få nånting gjort nu när jag är själv, och idag känns det som att det faktiskt blir något av det. Jag är trött och stel i axlarna (undrar vad jag har gjort?) men jag känner mig ändå ganska pigg. Hur det nu går ihop :P

Det kom aldrig någon och tittade på Opeln igår, men däremot ringde en till som verkade mer intresserad. Det kommer väl någon och tittar på den i eftermiddag kanske, vi får väl se om den är kvar när jag kommer hem.

Sen vill jag uppmana dig som läser den här bloggen att kika in och sponsra Rosa Bandets kamp mot bröstcancern genom min/ForWomenOnly's insamling. Varenda krona är viktig och sjukdomen är ändå något som borde beröra oss alla, kvinnor som män. Gör något du med, skänk en slant till forskningen! Och sprid länken till vänner & bekanta så att de också kan hjälpa till! Själv har jag i år skänkt 100 kr hittills, men kommer troligtvis att skänka nån slant till innan månaden är slut.

Inga kommentarer: