söndag 25 januari 2009

Tråkigt.

Hade tänkt att försöka kika in till Marie under helgen och kika på hennes nya lägenhet. Och idag var det tänkt att jag och Robin skulle åka ner till Caroline med familj så att grabbarna fick leka. Men det blir ingenting av. Robin har ju varit spysjuk, han spydde sista gången igår förmiddag. Han verkar ju vara bra nu, men smittan sitter väl säkert i ett tag till så det är ju onödigt att dra iväg med den någonstans. Tråkigt, men det är så det är ibland.

Annars ska jag väl då inte göra något särskilt idag. Försöka fortsätta lite med gårdagens städning kanske och sticka iväg en sväng till ICA Klingan. Var och handlade på Orrby igår, men det var en del som jag skulle ha som inte fanns. (Jag vet, idiotiskt egentligen att ens försöka handla en lördag eller söndag, men men...) Och tvätta. Helst 2 maskiner, men vi får väl vara glada om det blir 1 gjord.

Blä...

3 kommentarer:

CarpeDiem sa...

uff, det där med spysjuka och allt.... jag har precsi haft det ganska nyligen här hemma. de bär visst på "smitta" ett tag efteråt också. Dagis har ju exempelvis det här med 48 timmars regeln. Att stanna hemma 48 timmar efter sista symtomen.

nä. nu ska jag till affären!!! Kram på er, och hoppas Robin blir frisk snart och att ni andra slipper bli sjuka

Tessan sa...

Ja, det är egentligen likadant på arbetsplatser. Att man ska stanna hemma 48 timmar efter sista symtom.

Marie sa...

Ja ni är så välkomna så :-) Men se verkligen till att Robin är helt frisk först ;-)