tisdag 20 januari 2009

Senaste nytt.

Ska inte bli långrandig idag. Bara skriva några rader om "det senaste", sen ska jag försöka ringa Caroline en gång till (upptaget förut) och efter det ska jag hänga tvätt. Sen är det godnatt.

Vad är då det senaste? Jo, arbetet med mitt nya jobb började redan idag. På mötet igår så kom vi visst fram till att det krävs en del planering också innan vi kan dra igång på måndag. Så den här veckan går åt till det. Jag och min nya arbetskamrat håller nu på att lägga upp verksamheten runt städen... Så igår var det plötsligt mitt sista arbetspass på Orrbygruppen. Helskumt. Och jag är i ärlighetens namn lite ledsen för det också, även om det är roligt att vara med och bygga upp något nytt och göra något annat. Jag kommer sakna så många bara =/ Jag har ju ändå varit på ett och samma ställe i 7 år...

Nu vet ni det. Nu finns det ingen Therese U J i Orrbygruppen längre...

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att det blir lite ledamt när du varit där så länge. Men du får tillåta dig själv att vara ledsen och sen får du försöka tänka framåt på allt det nya :-) kram