lördag 10 januari 2009

Barnledigt igen.

Sov till ungefär klockan 12:10 idag... Det var längesedan! Nu sitter jag i vardagsrummet och äter en frukost bestående av kakor och Pommac... Nyttigt värre...

Vi ska strax iväg och äta middag hos svärföräldrarna och hämta Robin. Han har sovit där i natt. Det har blivit mycket nu. Förra helgen sov han ju hos mamma. Men det var han själv som ville sova borta nu så det är väl okej ändå. Det var nämligen så att då i tisdags när han inte ville komma hem så ville han sova kvar hos svärföräldrarna redan då, men de sa att han fick ta det till helgen istället. Så då blev det nu.

Och jag och Peter hade en mysig kväll igår. Först var vi och handlade, sen gjorde vi en sorts tacogratäng efter eget recept och åt med nachochips och sallad till. Sen blev det en promenad med Tyson tillsammans och efter det låg vi på sofforna och tittade på tv. Let's Dance bl.a. Tror klockan var mellan 22:00-22:30 nån gång när vi gick och lade oss. Det var ganska tidigt iallafall. Såg på tv i sängen. Peter somnade före mig. Jag somnade nog inte förrän efter 00:00 iallafall. Eller nåt. Jag vet faktiskt inte.

Idag känner jag mig rätt pigg. Inget direkt illamående hittills iallafall. Man kan ju hoppas att det håller i sig!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning dock. Nu längtar jag efter lillemannen, så nu vill jag fort iväg =)

Inga kommentarer: