lördag 24 januari 2009

I'm back!

Tack för era fina inlägg om att ni saknar mig =) Det var jätteroligt att läsa när jag nu idag "kom tillbaka". Jag har inte varit borta, men jag har inte varit här heller. Det största är att jag helt enkelt varit så otroligt trött i några dagar, t.o.m. mer än vanligt. Vet inte om det var i onsdags eller torsdags kväll som jag somnade runt 20-tiden på soffan. Peter väckte mig en stund senare och skickade ner mig till sängen. Där somnade jag om direkt och sov till morgonen. Sen finns det väl andra tillfällen jag iof haft tid att skriva om jag hade velat, men då har jag inte ens kommit mig för att slå på datorn.

Den här veckan har gått åt till planering av det nya jobbet då, sen på måndag börjar vi "på riktigt". Arbetstiderna ser ut att bli 8-16:30 nu till att börja med i 3 dagar av 4. Och en dag som vi slutar 14:30. Lite varierande vilka dagar som blir vilka tider. Och fredagarna blir hellediga än så länge. Sen får vi se hur det blir när vi får mer att lägga till, då får vi ju börja med fredagar också och troligtvis 6 tim/dag varje dag istället.

Jaha, vad händer annars då? Jo, Robin har spysjukan och Peter mår heller inget vidare. Jag mår illa som vanligt, men har iallafall köpt Postafen nu. Har provat dem i 3 dagar än så länge och tycker väl att det hjälper så där... Det är iallafall lite bättre än innan, så alltid något.

Jag var till barnmorskan i torsdags på inskrivning och sen ska jag dit den 6 februari igen. Då ska jag till lab först med och ta prover. Jag hatar att ta prover, men resultaten är alltid spännande att få tycker jag. Vad man har för värden och sånt.

Den 23 februari ska Robin byta dagis. Då hamnar han på Järpen istället, vilket kommer att bli toppen då vi bor granne :P Vi hade ju sökt där med så... Och kompisen Jonathan får han med sig. Precis som vi ville jag och Jonathans mamma. Det känns verkligen skönt att grabbarna får fortsätta att följas åt.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället, men nu vet ni att jag lever iallafall =)

3 kommentarer:

Milla sa...

skönt att du är tillbaka! :)

Anonym sa...

Ja välkommen tillbaka :-) Misstänkte lite att det kunde vara trötthet som spökade för dig *ler*

Tråkigt att dina killar mår dåligt, hoppas att du klarar dig undan i alla fall. Det räcker väl med det illamåendet du redan har :-p

CarpeDiem sa...

skönt du mår bättre. Och kul att lillgrabben ska komma till nytt dagis :) min huligan bytte ju nyss han med, men hamnade på backvägen, så det blev ju inte direkt någon skillnad på vägsträckan. :)