tisdag 13 januari 2009

Idag.

Så, då får vi se vad den här dagen har att ge. Jag mår iallafall mycket bättre, dvs jag är inte alls lika gråtmild idag. Tack och lov. För även om det är skönt att gråta ibland så är det inte roligt att göra det nästan en hel dag.

Ska åka ner och hämta mamma på Gruvön 13:15 och skjutsa henne till vårdcentralen där hon har läkartid 13:30. Sen funderar jag på om vi skulle hoppa in på affären, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Borde städa också, som alltid, men det är alltid så svårt att komma igång. Jag vet inte vad det har blivit med mig, jag är värre än någonsin... Jag får ingenting gjort. Orkar inte, vill inte, kan inte. Typ. *suck* Jag har fortfarande julgardinerna uppe i köket. När ska jag byta dem tro?

Och imorgon börjar jag jobba igen efter att nu har varit hemma i två veckor. Tro det eller ej, men det ska faktiskt bli skönt att komma igång. Kanske att jag rycker upp mig lite. Kommer igång. Vi kan ju hoppas iallafall.

Jahapp, nu ligger duscha och laga mat närmast på schemat. Och jag är ganska säker på att Robin vill bada om jag ska duscha... Tänk vad han älskar att bada. Och har alltid gjort. Sötis.

Inga kommentarer: